Vi deler vår kunnskap og erfaring - få med deg våre geniale tips, tanker om digitale trender, bli kjent med våre ansatte og se litt av jobben vi gjør med spennende kunder!
I Norge har det vært vanlig med en romslig fortolkning av GDPRs «cookie-paragraf». Nå er det slutt. Er du helt sikker på at du ikke bryter loven? Her er de nye retningslinjene – og hvordan du enklest følger dem.
I over 20 år har vi hjulpet kundene våre med å utfordre, vokse og ta sterkere posisjoner. Samtidig står vi på mange måter i startgropen. Her presenterer vårt styremedlem Bente Sollid Storehaug Increos strategi frem mot 2025!
Synes du det er vanskelig å skulle sette i gang en større innkjøpsprosess? Her får du 6 tips for å sikre et godt resultat.
Vi tilbyr WooCommerce nettbutikkløsning, med og uten integrasjoner. Dine behov og din forretningsflyt avgjør hvilken vei vi anbefaler. Vi er opptatt av å lage nettbutikker som kan vokse i takt med bedriften og som skaper inntekt fra dag én.
I denne artikkelen vil vi fortelle om våre erfaringer med Wordpress og WooCommerce, og hvorfor disse plattformene er perfekte for deg med nettbutikk.
Undertegnede har kanskje tilbragt vel mye tid på nettbutikker i permisjonstiden, men ingenting er så galt at det ikke er godt for noe. Små og store UX-utfordringer finnes nemlig i hopetall, og her er noen av de jeg oftest har støtt på.
Det er en velkjent sannhet at de små skjermer dominerer forbruksmønsteret vårt – og utviklingen fortsetter i samme retning. Men har vi egentlig justert oss nok etter tommelscrollingens inntog? Nei, mener vår designer og utvikler Eileen Osmo.
I den digitale verden finnes det et mylder av uttrykk og aktuelle tema, men hva innebærer de egentlig? La oss se litt nærmere på webapplikasjoner, og hvordan de kan hjelpe deg til en mer effektiv arbeidshverdag.
Open source, closed source, free software og proprietær kode. Du har kanskje hørt begrepene, men vet du hva de egentlig betyr? Her er forskjellene på åpen og lukket kildekode – og hvordan vi velger hva vi skal bruke.
Du har kanskje allerede en idé om mål, behov og budsjett for den nye digitale løsningen. Men om 2 eller 4 år kan behovene ha endret seg. Tenker man for kortsiktig går man fort i fella ved å la seg blende av pris fremfor langsiktighet.
Noen ganger kan det være hodeløst å investere penger i en mer avansert løsning. Men når det kommer til CMS, er det «headless CMS» som gjelder. Vår utvikler Marcin Zajadło forklarer hva det er – og hvorfor du bør kjenne til det.
Kodefeil kan føre til hodepine for både utviklere, kunder og sluttbrukere. Men det finnes effektive måter å gardere seg mot dem. Vi forklarer hva automatisk testing er, og hvorfor prosjektet ditt fortjener det.
Det er en utbredt tanke at du kan sette fart på et prosjekt ved å involvere flere utviklere. Men er det egentlig sånn? Senior utvikler, Vladimir Janjušević, forklarer deg fordelene og ulempene ved å koble på mange hoder.
Kort fortalt: Design sprint er en metode som tar deg fra idé til løsning på rekordtid, og som lar virksomheter innovere effektivt med lavest mulig risiko, uten å kaste bort tid og ressurser.
Målrettet SEO-arbeid er noe «alle» egentlig vet er viktig, men som langt færre faktisk prioriterer. Uansett om du står helt i Google-startgropa, eller stadig dytter prosjektet nederst i bunken, skal du i denne artikkelen få et lite spark bak.
I 2018 hentet den lille rorbua på Frøya opp sin første villfangede hvitfisk. I dag omsetter de for over 15 millioner. Fiskemottaket utenfor trøndelagskysten er blitt et gourmet-eventyr av de sjeldne.
I Increo utvikler vi skreddersydde løsninger. Det kan høres innlysende ut, men hva vil det egentlig si i praksis? Sebastian Krohn, leder for vårt Oslo-kontor, forklarer forskjellen på skreddersøm og hyllevare – og når du bør velge hva.
SEO er så veldig viktig dersom du ønsker å øke antall besøkende på nettsiden din. I dette innlegget gir vi deg tips til søkemotoroptimalisering du kan jobbe med for dagens nettside.
Det er mye hype rundt både design thinking og såkalte designsprinter. Den hypen er i grunnen helt på sin plass. Men hva er det – og hvorfor fungerer det så ekstremt bra?
Skal du drive business i den nye, digitale økonomien, må du på en eller annen måte forholde deg til data. Men utnytter du dens fulle potensial? Her får du en forklaring på hva dataanalyse er, hva du kan bruke det til – og hvordan du går frem.