Overvinne design- og merkevaresprint
Fra minimumsløsning til lansering på bare to måneder.
Overvinne skal bedre psykisk helse ved å kombinere interaktiv og Varm-Teknologi med evidensbasert psykologiske intervensjoner. Eller med andre ord, gjøre sitt beste for å gi brukerne de riktigste og nyeste verktøyene.
Da Overvinne kom til oss sommeren 2019 hadde de en minimumsløsning og en fragmentert brukerreise. De jobbet mot en tight to-måneders deadline og vi brukte derfor designsprint for å få validert konseptet og låst onboarding og brukeropplevelser for nye brukere.
Dette har vi gjort
Besøk nettsted
Prototypen ser ut og føles som et ekte produkt
Det var særlig viktig å få testet registreringen og tilliten og tryggheten førstegangs besøkende opplever i møte med en digital psykolog.
Oppdaterte visuell identitet
I forkant av designsprinten hadde vi også kjørt en merkavaresprint der vi oppdaterte den visuelle identiteten slik at prototypen som ble testet var så realistisk og tett på det ferdige produktet som mulig.