Norske Sanity er kåret til verdens beste headless CMS (G2.com), mye på grunn av deres tilnærming til hvordan innhold skal forvaltes. På vårt frokostseminar får du unik innsikt i dette verktøyet og logikken bak.
Bli bedre kjent med hvordan digitale opplevelser blir mye enklere å dele på tvers av plattformer ved å endre måten vi planlegger på. Markus Schork fra Sanity vil fortelle om deres tilnærming til strukturert innhold og innholdsmodellering.
Sanity har utviklet en av markedets mest intuitive løsninger for utvikling- og publisering av innhold på tvers av kanaler. Sanity har selskap som Sonos, Nike, Shopify og Remarkable på kundelisten sin. Ved å tilrettelegge for at alt innhold skal samles på ett sted, men kunne leve på vidt forskjellige plattformer slik som SoMe, nettstedet ditt, storskjemer og apper, har de endret måten vi tenker på når vi skaper nye digitale opplevelser.
Sett av en liten time til fersk frokost og en ny tilnærming til innholdshåndtering.
Program:
08.00-08.30 Frokost og mingling
08.30-09.10 Markus fra Sanity: strukturert innhold og innholdsmodellering
09.10-09.30 Increo casestudy
09.30-10.00 Åpent for spørsmål og mingling
Fagpersoner fra INCREO og Sanity er tilgjengelig for spørsmål etter arrangementet.
For ledere i bedrifter og innholdsskapere med høye ambisjoner for sin digitale løsning som vurderer å ta i bruk Sanity. Ta gjerne med en kollega så du har noen å sparre med i etterkant.