Hopp til hovedinnhold

Increo søker dyktig rådgiver med ansvar for kundevekst, utvikling og salg

Sted: Trondheim eller Oslo
Ansettelsesform: Fast
Frist: Snarest
Kontakt: Sebastian Krohn, byråleder og rådgiver, for spørsmål eller for å sende søknad – sebastian@increo.no / 988 00 306

Glad i mennesker, finne løsninger og skape vekst?

For å ytterligere styrke vår posisjon og ivareta gode relasjoner med våre kunder, er vi på jakt etter en rådgiver som har ansvaret for økt kundetilfang, oppfølging og pleie av eksisterende kunder.

Kjenner du deg igjen i flere av disse punktene?

  • har erfaring eller er lidenskapelig opptatt av mulighetene som finnes i skjæringspunktet mellom design og teknologi
  • erfaring med salg av digitale tjenester og produkter – gjerne fra byrå
  • vet og forstår hvor viktig digitale løsninger er for at bedrifter skal nå sine mål
  • glad i folk og fag
  • ønsker å skape utvikling for deg selv, kolleger, kunder og Increo

Du må ha et ønske om å jobbe med salg og rådgivning av store og mindre prosjekter innenfor Increo´s tjenester, herunder digital tjenesteutvikling , systemutvikling, design, rådgivning, vekst, drift og prosessledelse.

Hovedoppgaven din vil være å etablere og utvikle nye kunderelasjoner, gjennom innkommende og utgående salgsaktiviteter. Proaktiv salgsaktivitet mot eksisterende kunder vil også være en del av jobben.

Som en av nøkkelpersonene innenfor salg og rådgivning i Increo forventes det at du bidrar med å utvikle, styrke og implementere det strategiske salgsarbeidet.

Dine arbeidsoppgaver vil være å:

  • følge opp innkommende leads
  • utarbeide løsningsforslag, både tilbud og anbud
  • presentere løsningsforslag, forhandle kontrakter og avtaleinngåelse
  • identifisere nye potensielle kunder og drive oppsøkende salg
  • invitere til kundebesøk med nye og eksisterende kunder 
  • planlegge og gjennomføre salgsaktiviteter i samarbeid med CSO og øvrige rådgivere
  • delta på relevante arrangementer, være vårt ansikt utad, bygge relasjoner

Om Increo

Vi i Increo skaper og forbedrer digitale løsninger gjennom rådgivning, prosess, design og utvikling. Vi hjelper bedrifter med å raskere innovere, utvikle og digitalisere – og skape nye produkter og tjenester som folk elsker å bruke! 

Vi ser alltid etter nye muligheter, og er opptatt av å ha en god relasjon til våre kunder for å finne gode løsninger og med det utvikle samarbeidet ytterligere.

Hva møter deg i Increo?

  • Du blir en viktig del av et fagsterkt miljø
  • Du får ta del i en mangfoldig kultur der vi virkelig bryr oss og tror på hverandre
  • Du blir utfordret og vil utfordre de rundt deg til å alltid lage det beste produktet eller tjenesten
  • Muligheten til å påvirke, gjøre endringer og forbedringer 
  • Frihet under ansvar til å styre din egen arbeidshverdag
  • Du får jobbe og samarbeide med ambisiøse oppdragsgivere
  • En ryddig og stabil arbeidsgiver med langsiktige målsetninger
  • være en viktig del av et miljø i vekst med høye ambisjoner og startup-mindset
  • Fleksibilitet og god balanse mellom jobb og fritid
  • Konkurransedyktig lønn og tilleggsytelser
  • Et sosialt arbeidsmiljø med trivelige kollegaer og aktiviteter året rundt
  • Gode muligheter for utvikling og rom for å engasjere seg utover sin faglige rolle

Vi er opptatt av at våre medarbeidere skal trives på jobb, og listen ovenfor er nettopp de punktene våre medarbeidere setter størst pris på ved å jobbe i Increo. Les mer her om du ønsker å få et enda bedre innblikk i vår arbeidshverdag.

Er du glad i mennesker, utfordringer og opptatt av å skape resultater både for deg selv, kunder og for byrået, vil vi høre fra deg! Ta kontakt med Sebastian Krohn om du ønsker å vite mer! sebastian@increo.no / 988 00 306