Hopp til hovedinnhold

Våre kunder

I Increo jobber vi med forskjellige kunder, med ulike utfordringer som må løses. Det er både store og små selskaper, med både enkle og kompliserte behov. Våre kunder er både private selskaper og offentlige organisasjoner, det er startupselskaper men også veletablere bedrifter som har eksistert i mange mange år.

3T Trening logo
Allskog logo
Aqualine logo
Bilradiospesialisten logo
Braasport logo
Brannbamsen Bjørnis logo
Bunnpris logo
Dronning Mauds Minne logo
EiendomsMegler 1 logo
Extra Optical logo
Frøy logo
Glamox logo
Grilstad logo
Hjernekraft logo
Hold Norge Rent logo
Hoie logo
ITavisen logo
Klinikk Trondheim logo
Malling logo
Midtby´n logo
DNB logo
Mindfit logo
My1Min logo
Nardo Bil logo
Ramirent logo
Saltdalshytta logo
Sett Sjøbein logo
Sjømat Norge logo
Soleliten logo
Trøndelag Historiske Norge logo
Trøndelag Teater logo
TrønderEnergi logo
Trondheim Renholdsverk logo
Trondheim Symfoniorkester & Opera logo
Visit Trondheim logo
Work-Work logo

Kundecase

16. april 2018

Ny nettside for Visit Trondheim

Visit Trondheim ønsket å bidra til at byens innbyggere skulle ta i bruk byen enda mer, og ville derfor lage en nettbutikk for opplevelser og aktiviteter. Dette spennende prosjektet resulterte i visittrondheim.no, en nettside vi er svært stolte av. Les videre for å utforske prosjektet, nettsiden, og ikke minst Trondheim!

5. februar 2018

Digitalt undervisningsopplegg for Trøndelag Teater

Increo, Spætt film og Trøndelag Teater tok i bruk digitale plattformer for å engasjere elever og lærere i forkant av forestillingen Vildanden, høsten 2017. Her får du et lite innblikk i prosjektet og resultatene som fulgte.

9. januar 2018

Brannbamsen Bjørnis

Hele Norges brannbamse har fått sin egen nettside, hvor barn, foreldre og barnehager kan både leke og lære mer om brannforebygging. Les mer om Bjørnis og hvordan vi har jobbet med prosjektet.

12. desember 2017

Soleliten – fra idé til lansering

Soleliten gir privatpersoner muligheten til å produsere solenergi på sitt eget tak. Increo har stått for hele prosessen, fra konsept og navn, til visuell identitet, utvikling og digitale markedsføringstjenester. Her kan du lese om hvordan vi har jobbet gjennom hele prosessen, fra idé til lansering.

27. desember 2016

Ny nettside og app for Trondheim renholdsverk

Sjekk tømmeplanene, bestill avfallstaxi og endre beholderstørrelsene på på TRV.no, og aldri glem hvilken dunk som tømmes neste uke med den flunkende nye TRV-appen.

27. juni 2016

Hammerfestby.no – din guide til å jobbe, bo og leve i Hammerfest

Klapp ble valgt til  å bli Hammerfest Næringsforenings samarbeidspartner i dette prosjektet, som blant annet handler om å sikre byen arbeidstakere med riktig kompetanse, og gjøre det attraktivt å flytte til Hammerfest generelt. Her kan du lese mer om prosjektet og prosessen bak.

16. februar 2016

Lad bilen mens du kjører

Fremtiden har allerede begynt for prosjektet ELinGO – nullalternativet for framtidens vegtransport. Bak prosjektet står blant annet Statens Vegvesen og Sintef.

26. januar 2016

Fremtiden ligger i havet

Vi har sjøsatt den nye logoen, grafiske profilen og nettsiden til Sett Sjøbein. Har du enda ikke vurdert å ta utdanning eller gjøre karriere innenfor sjømatnæringa, er det nå du bør vurdere det!