Hopp til hovedinnhold

Våre kunder

I Increo jobber vi med forskjellige kunder, med ulike utfordringer som må løses. Det er både store og små selskaper, med både enkle og kompliserte behov. Våre kunder er både private selskaper og offentlige organisasjoner, det er startupselskaper men også veletablere bedrifter som har eksistert i mange mange år.

3T Trening logo
Allskog logo
Arbeidstilsynet logo
Aqualine logo
Bayerngas logo
Bodø Kommune logo
Bunnpris logo
Dronning Mauds Minne logo
ElitePT logo
Eplehuset logo
Extra Optical logo
F&O logo
Frøy logo
Glamox logo
Grilstad logo
Hammerfest Næringsforening logo
Høiax logo
Hoie logo
ITavisen logo
KNIF logo
Medicus logo
Midtby´n logo
DNB logo
Mindfit logo
Nova Sea logo
NMI logo
NRK P3 logo
Oslo Sportslager logo
Saltdalshytta logo
Sett Sjøbein logo
Sjømat Norge logo
David-Andersen logo
Trøndelag Teater logo
Trondheim Renholdsverk logo
Visindi logo
Work-Work logo

Kundecase

16. april 2018

Ny nettside for Visit Trondheim

Visit Trondheim ønsket å bidra til at byens innbyggere skulle ta i bruk byen enda mer, og ville derfor lage en nettbutikk for opplevelser og aktiviteter. Dette spennende prosjektet resulterte i visittrondheim.no, en nettside vi er svært stolte av. Les videre for å utforske prosjektet, nettsiden, og ikke minst Trondheim!

13. april 2018

Kort om webapplikasjoner

I den digitale verden finnes det et mylder av uttrykk og aktuelle tema, men hva innebærer de egentlig? La oss se litt nærmere på webapplikasjoner, og hvordan de kan hjelpe deg til en mer effektiv arbeidshverdag.

16. februar 2018

En praktisk GDPR-veiledning

Det har vært mye snakk om GDPR de siste to årene, men hva innebærer det egentlig i praksis? Her gir vi deg informasjon om hva du som kunde av Increo kan forvente av oss som databehandlere, samt hva din bedrift må tenke på.

5. februar 2018

Digitalt undervisningsopplegg for Trøndelag Teater

Increo, Spætt film og Trøndelag Teater tok i bruk digitale plattformer for å engasjere elever og lærere i forkant av forestillingen Vildanden, høsten 2017. Her får du et lite innblikk i prosjektet og resultatene som fulgte.

23. januar 2018

Kort om oppdateringer i Facebook-algoritmen

I den digitale verden finnes det et mylder av uttrykk og aktuelle tema, men hva innebærer de egentlig? I denne utgaven av Kort om tar vi en titt på de annonserte Facebook-oppdateringene som rulles ut om ikke lenge.

11. januar 2018

Kort om AMP – Accelerated Mobile Pages

I den digitale verden finnes det et mylder av såkalte buzzord og uttrykk, men hva betyr de egentlig? Kort om er vår nye bloggserie som gir deg en kjapp og enkel innføring i aktuelle ord og tema. Først ute: Accelerated Mobile Pages. 

10. januar 2018

Gratis workshop – bli mer synlig på nett

Vi sparker i gang det nye året med å tilby deg en gratis workshop med vår performance-avdeling. Vi vil kartlegge den digitale synligheten til din bedrift og finne ut hvordan du kan jobbe for å nå ut til potensielle kunder.

9. januar 2018

Brannbamsen Bjørnis

Hele Norges brannbamse har fått sin egen nettside, hvor barn, foreldre og barnehager kan både leke og lære mer om brannforebygging. Les mer om Bjørnis og hvordan vi har jobbet med prosjektet.