Gå til innholdet
Lukk

Be om gratis og uforpliktende møte

Vi hjelper deg med å planlegge ditt webprosjekt!
RadDatePicker
RadDatePicker
Open the calendar popup.Open the time view popup.
Lukk
Meld deg på nyhetsbrev fra InCreo! Vi sender deg gode tips og råd, eksklusive kurs og seminartilbud, og annen informasjon som hjelper deg med å lykkes på nett! Det kommer ut omtrent en gang i måneden, og inneholder alltid dagsaktuelle temaer.
Morten Wikstrøm
Morten Wikstrøm
Daglig leder
morten@increo.no
Tlf: 97690017


Suksess med ny nettbutikk

extraoptical-2
Skal du lykkes med nettbutikken er det avgjørende å få den skreddersydd dine behov. Det gjorde InCreo for ExtraOptical – og fikk effekt.
- I utgangspunktet var nettbutikken vår en standardløsning som det var vanskelig å tilpasse våre spesialbehov. Vi bestemte oss derfor for å finne noen som kunne hjelpe oss å lage akkurat den nettbutikken vi trengte, sier Øystein Sandø i ExtraOptical, som er en brillebutikk på nett.

Etter å ha snakket med flere webbyrå leste Sandø en artikkel om InCreo i Dagens Næringsliv, og tok kontakt. Der fant han det han lette etter.

Skreddersydde løsninger

- For oss var det veldig viktig med en leverandør som kunne skreddersy spesialløsninger og det var også et pluss at de var en lokal aktør slik at vi kunne møtes av og til. I tillegg hadde InCreo flere gode referansecaser å vise til, forteller Sandø.

Enkelt for kundene

Som nettbasert brillebutikk er ExtraOptical avhengig av at kundene får lagt inn all informasjon om brillestyrke og lignende selv, uten at det blir for komplisert. Digital rådgiver Toril Aspaas i InCreo forteller om prosessen for å finne de beste løsningene.

- Å kjøpe briller på nett er noe annet enn å kjøpe et par sko. En viktig del av jobben vår var å gjøre det enkelt for kundene å få lagt inn all informasjon og fullføre kjøpet. Det er avgjørende at det ikke føles som et ork og at kundene får tillit til butikken, sier Aspaas.

- Fikk alt vi ønsket oss

Den nye nettbutikken ble ferdig for et drøyt år siden og omsetningen har nær doblet seg siden lanseringen. Når er InCreo sammen med ExtraOptical allerede i gang med fase to.

- Vi har lært mye av denne prosessen, og nå endrer vi litt på design og noen tekniske detaljer, sier Sandø som skryter av jobben InCreo har gjort.

- Alle de løsningene vi ønsket oss har vi fått. Det koster, men vi er veldig fornøyd med resultatet sier ExtraOptical-gründeren.

 nykommerbanner "Extraopticals nettbutikk vant pris for årets nykommer i 2013 under logistikk- og netthandelsdagen LOAD.13
 sterk-2013 "ExtraOpticals nettbutikk ble belønnet under Sterk2013 i kategorien E-handel, tjenester og applikasjoner












Oppdatert