Hopp til hovedinnhold

Nå har det skjedd! INCREO + Imbera har blitt ett. Les mer om sammenslåingen

WordPress nettside for Circle K

Circle K referanse

En WordPress-basert kommunikasjonsløsning for avdelingene for transport og salg.

Circle K ønsket et internt system for enkel håndtering av driftsdokumentasjon og informasjon. Systemet ble satt opp for å håndterere kommunikasjonen mellom stasjonsdriverne og hovedkontoret i Sørkedalsveien. Løsningen ble utviklet i WordPress med elementer av skreddersydd integrasjon for brukerhåndtering og kommunikasjon. Målet med løsningen var å leve opp til Circle K sin egen visjon «Let’s make it easy so folks can take it easy»

Fremgangsmåte for ny webløsning

Designskisser for løsning ble satt opp ved hjelp av Photoshop før vi startet oppsettet av selve løsningen i WordPress. Løsningen ble satt opp med et «mobile first design» med tanke på responsivitet og mobilvennlighet. Selve WordPress oppsettet baserte vi på themify sin «page builder» som gjør det enklere for brukere å gjøre endringer i front end. Dette gir brukere fleksibiliteten til å bygge oppsett og elementer som de selv vil.

Hotjar ble integrert i løsningen for å bedre forstå brukermønstre og for å genere «click charts» på de forskjellige sidene. Google Analytics ble integrert for å kunne trekke ut brukerstatistikk.

Takk for flott innsats, det var godt å ha en god leverandør i ryggen med de utfordringene vi fikk i løpet av helgen.

Tom Digerås, Circle K