Hopp til hovedinnhold

Gull og Sølv i Sterk Reklame 2009

Den årlige prisutdelingen Sterk Reklame gikk av stabelen i Trondheim i går, med boksering og meksikansk tema på Rica Nidelven. Mange byråer ble hedret for sine 2009-jobber og trondheimsstudenter imponerte med en rekke kreative bidrag, men ingen kan vel bestride at HK Reklame tilbragte suverent mest tid på seierspallen. Likefremt så juryen også sitt snitt til å tilgodese Klapp Media med et par gjeve utmerkelser, inkludert selveste gull-trofeet i kategorien «Skjermbasert Kampanje» for Klimabeat-prosjektet.

Våre muntre utsendte representanter kunne tilslutt stolt spankulere hjem fra arrangementet med følgende priser under armen:

GULL i kategorien «Skjermbasert Kampanje»
Prosjekt: Lyden av et klimavennlig Norge
Kunde: Miljøverndepartementet

SØLV i kategorien «Grafisk Design – Identitetsdesign»
Prosjekt: Skolefrukt.no
Kunde: Helsedirektoratet

SØLV i kategorien «Skjermbasert reklame/design»
Prosjekt: NICE Fashion
Kunde: NICE (Nordic Initiative, Clean and Ethical)

DIPLOM i kategorien «Skjermbasert kampanje»
Prosjekt: Min Grønn Boks (Facebook-app)
Kunde: Energi Norge